Wielki sukces akcji „Szkoły Pełne Talentów” – ponad 26 mln Talenciaków trafiło do 10 600 szkół w całej Polsce!
Do 12 listopada w sklepach Lidl Polska wydawano Talenciaki. Dzięki akcji „Szkoły Pełne Talentów”, szkoły w całej Polsce otrzymają niebawem ponad 30 tysięcy nagród. Największym zainteresowaniem cieszą się akcesoria sportowe i sprzęt elektroniczny.
Szkoły mogą wymieniać przypisane im Talenciaki na nagrody do 18 grudnia, jednak już teraz wyniki przedsięwzięcia wskazują na jego wielki sukces. Do akcji, której amabasadorami byli Anna i Robert Lewandowscy, przystąpiło aż 10 600 szkół –najwięcej z województw Śląskiego i Pomorskiego.Dotychczaszamówiły one ponad 30 000 nagród, przy czym szczególną popularnością cieszą się akcesoria sportowe i urządzenia elektroniczne. Największe wrażenie robi jednak liczba Talenciaków, które klienci Lidl Polska przekazalali poszczególnym placówkom: to aż 26 000 000!
Akcja „Szkoły Pełne Talentów” wzbudziła ogromne zainteresowanie, z czego bardzo się cieszymy. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, ambasadorów i klientów, szkoły w całej Polsce otrzymują najpotrzebniejsze wyposażenie, w tym m.in. pomoce naukowe oraz sprzęt elektroniczny. Wierzymy, że dzięki temu wsparciu uczniom będzie łatwiej rozwijać swoje zainteresowania i realizować marzenia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.